اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استراتژی‌های روزانه برای دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به ADHD
مسیر آموزشی

آموزش استراتژی‌های روزانه برای دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به ADHD

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Greg Fabiano0
  • زمان:1 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره مروری بر تشخیص و درمان ADHD ارائه می‌دهد. شرکت‌کنندگان در این دوره در مورد ADHD به عنوان یک اختلال رشدی که در اوایل دوران کودکی شروع می‌شود، خواهند آموخت ؛همچنین در مورد رویکردهای مبتنی بر شواهد برای تشخیص ADHD یاد خواهند گرفت. پس از آن، دو رویکرد درمانی مبتنی بر شواهد (کارت گزارش روزانه و راهبردهای والدین) معرفی خواهند شد. (توجه داشته باشید که این فعالیت‌های دوره جنبه اطلاعاتی دارند و به منظور جایگزینی کار با یک حرفه‌ای دارای مجوز و آموزش‌دیده نیستند).
دوره آموزش استراتژی‌های روزانه برای دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به ADHD دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Greg Fabiano مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استراتژی‌های روزانه برای دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به ADHD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی