اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم‌افزار مارولوس دیزاینر کاربردی (طراحی لباس با درآمد دلاری)
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌افزار مارولوس دیزاینر کاربردی (طراحی لباس با درآمد دلاری)

819,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 819,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مارولوس دیزاینر بهترین گزینه را برای هنرمندان گرافیک کامپیوتری فراهم می‌کند تا به‌طور حرفه‌ای لباس سه‌بعدی زیبا خلق کنند. با رویکرد مبتنی بر الگو برای مدل‌سازی، کاربران قادر به ایجاد و شبیه‌سازی پوشاک هستند که با محصولات نرم‌افزاری موجود شما سازگار است. همچنین از این نرم‌افزار برای ایجاد الگوهای 3 بعدی برای بازی و انیمیشن‌ها 3D نیز استفاده می‌شود. دوره آموزش مارولوس دیزاینر با هدف آموزش این نرم افزار محبوب تهیه و تدوین شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. دوره آموزش مارولوس دیزاینر دوره آموزش مارولوس دیزاینر یکی از بهترین دوره‌های آموزش این نرم افزار به زبان فارسی است که در ٧ فصل به صورت کامل نحوه کار با این نرم افزار را به کاربران آموزش می‌دهد. دوره نام برده کاملاً پروژه محور بوده و کاربران پس از پایان دوره به این نرم افزار مسلط خواهند شد. در دوره آموزش مارولوس دیزاینر چه مباحثی آموزش داده خواهد شد؟ سرفصل‌های دوره آموزش مارولوس دیزاینر به صورت فهرست زیر هستند: 1. نصب نرم‌افزار مارولوس دیزاینر 2. معرفی آیکون‌های نرم‌افزار طراحی 3. لباس ساحلی 4. طراحی تی‌شرت طرح‌دار 5. طراحی کلاه بافت 6. طراحی نیم‌تنه و لگ ورزشی 7. درآمد دلاری با فروش لباس در سایت دوره آموزش مارولوس دیزاینر برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش مارولوس دیزاینر مکتب خونه برای تمامی افرادی که به کارهای طراحی مبنی بر رایانه علاقه‌مند هستند و به‌خصوص طراحان مد و لباس بسیار دوره مناسبی و خوبی خواهد بود.
دوره آموزش نرم‌افزار مارولوس دیزاینر کاربردی (طراحی لباس با درآمد دلاری) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط زینب اسدی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 819,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌افزار مارولوس دیزاینر کاربردی (طراحی لباس با درآمد دلاری) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی