اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سریالایز آبجکت در برنامه نویسی شی گرا در پایتون با پیکل Pickle – با جادی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش سریالایز آبجکت در برنامه نویسی شی گرا در پایتون با پیکل Pickle – با جادی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سریالایز شدن یا Serialization، یک فرایند در برنامه‌نویسی است که اشیا یا داده‌ها را به یک فرمت قابل ذخیره‌سازی تبدیل می‌کند. در این فرایند، اطلاعات یک شی یا یک ساختار داده به صورت دودویی (باینری) بازنویسی می‌شود تا بتوان آن را در فایل‌ها، پایگاه‌های داده یا از طریق شبکه ذخیره و منتقل کرد. برای انجام فرایند سریالایز شدن، معمولا از یک کتابخانه یا ابزار خاص استفاده می‌شود. در زبان‌های مختلف، ابزارها و کتابخانه‌های مختلفی وجود دارد که این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، در زبان پایتون، کتابخانه Pickle برای این منظور استفاده می‌شود. Pickle کتابخانه‌ای استاندارد در پایتون است که برای سریالایز و دیسریالایز کردن اشیا به طور کارآمد و انعطاف‌پذیر استفاده می‌شود. این ماژول در پروژه‌هایی که نیاز به ذخیره‌سازی و بازیابی داده‌های پیچیده دارند، بسیار مفید است. Pickle با اکثر کتابخانه‌ها و چارچوب‌های پایتون سازگار است و می‌تواند اشیای سریالایز شده را با نسخه‌های مختلف پایتون دیسریالایز کند، که این ابزار را به ابزاری ایده‌آل برای اشتراک‌گذاری اشیای بین برنامه‌های مختلف پایتون تبدیل می‌کند. این کتابخانه، کاربردهای گسترده‌ای دارد که شامل ذخیره‌سازی داده‌ها، انتقال داده‌ها بین برنامه‌ها، سیستم‌های توزیع‌شده و شبیه‌سازی می‌شود. 
دوره آموزش سریالایز آبجکت در برنامه نویسی شی گرا در پایتون با پیکل Pickle – با جادی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سریالایز آبجکت در برنامه نویسی شی گرا در پایتون با پیکل Pickle – با جادی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی