اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت جلوه های ویژه متنی در فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش ساخت جلوه های ویژه متنی در فتوشاپ

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حامد روشن قیاس4.2
  • زمان:6 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش افکت متن در فتوشاپ می‌تواند برای طراحان گرافیک، طراحان وب و هر کس دیگری که نیاز به ایجاد متن جذاب بصری برای پروژه‌های خود دارد، مفید باشد. با تسلط بر این تکنیک‌ها، می‌توانید متن خود را برجسته کنید و پیام خود را به طور موثرتری منتقل کنید. یادگیری نحوه ایجاد افکت‌های متنی در فتوشاپ می‌تواند به طراحان و هنرمندان کمک کند تا مهارت‌های خود را افزایش دهند و نمونه‌کارهای حرفه‌ای خود را بسازند. این می‌تواند به فرصت‌های شغلی جدید و پتانسیل درآمد بالاتر منجر شود. متن، یکی از اجزای مهم ارتباط بصری است. با یادگیری نحوه ایجاد افکت‌های متنی مختلف در فتوشاپ، طراحان و هنرمندان می‌توانند حالات، احساسات و پیام‌های متفاوتی را به مخاطبان خود منتقل کنند.
دوره آموزش ساخت جلوه های ویژه متنی در فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد روشن قیاس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت جلوه های ویژه متنی در فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی