اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فرایند ثبت سایت و اخذ مجوز برای کسب و کارهای مجازی
مسیر آموزشی

آموزش فرایند ثبت سایت و اخذ مجوز برای کسب و کارهای مجازی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ساره شفیعی0
  • زمان:1 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با عنایت به اهمیت اعتمادسازی و جلب رضایت مشتری و مخاطبان در توسعه کسب‌وکارهای مجازی، بدون دریافت مجوزهای قانونی نمی‌توان نسبت به ایجاد کسب‌وکارهای مجازی موفق اقدام کرد. عدم پشتیبانی مناسب سایت و نبود نظارت مستمر بر فعالیت کسب‌وکارهای مجازی موجب بی‌اعتمادی مشتریان و دوری آن‌ها از فروشگاه‌های مجازی می‌شود. برای ثبت سایت و راه‌اندازی فروشگاه‌های مجازی لازم است مجوزهای لازم در این خصوص دریافت شود که این مجوزها باعث افزایش اعتبار کسب‌و‌کار مجازی می‌شوند. مجوز ای‌نماد، یکی از مجوزهایی است که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور تایید کسب‌وکارهای مجازی صادر می‌شود. ای‌نماد باعث می‌شود کاربران بدون نگرانی بابت پرداخت‌های اینترنتی، نسبت به خرید و استفاده از سایت‌ها و فروشگاه‌های مجازی اقدام کنند. یکی دیگر از مجوزها، مجوز کسب‌وکار مجازی است که از طریق نظام صنفی رایانه‌ای صادر می‌شود و بر اساس آن می‌توان در حوزه تبلیغ و فروش کالا از حمایت‌های قانونی بهره‌مند شد. مجوز ساماندهی سایت، یکی دیگر از مجوزهایی است که نشان‌دهنده تایید محتوای سایت است. برای ثبت سایت شروطی لازم است که در این آموزش به آن می‌پردازیم. طی این آموزش تلاش بر آن است اهمیت و لزوم ثبت سایت در کسب‌وکارهای مجازی توضیح داده شود. همچنین، به قوانین و مقررات کسب‌وکارهای مجازی، شروط ثبت سایت و مجوزهای لازم اشاره می‌شود. مخاطبان علاوه بر آشنایی با فرایند ثبت سایت و اخذ مجوزهای لازم، با الزامات قانونی در فرایند ثبت سایت آشنا می‌شوند.
دوره آموزش فرایند ثبت سایت و اخذ مجوز برای کسب و کارهای مجازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ساره شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فرایند ثبت سایت و اخذ مجوز برای کسب و کارهای مجازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی