اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شطرنج – مات های ابتدایی
مسیر آموزشی

آموزش شطرنج – مات های ابتدایی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سینا جُدِیر0
  • زمان:1 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شما در این آموزش پایه‌ای‌ترین حالت‌های کیش‌ومات را (با حداقل نیرو در مقابل شاه تنهای حریف) فرا خواهید گرفت. در صورت فقدان دانش مات‌های پایه‌ای، حتی با برتری کامل نیرو قادر به شکست حریف نخواهید بود، از این رو فراگیری مات‌های ابتدایی در شطرنج امری ضروری و مستلزم تسلط کافی است. در این آموزش سعی بر آن شده که برای تمامی مات‌های پایه‌ای، روشی سیستماتیک و اصولی آموزش داده شود که بازیکن تحت هر شرایطی و با داشتن حداقل نیرو لازم، قادر به پیاده‌سازی الگوی مات باشد. تمرین و تکرار مداوم در انجام الگو‌های مات‌های پایه باعث درک بهتر و عمیق‌تر از آن‌ها شده و از آن طریق می‌توان مات‌های پیشرفته را نیز فراگرفت.
دوره آموزش شطرنج – مات های ابتدایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سینا جُدِیر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شطرنج – مات های ابتدایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی