اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان تبدیل متن به گفتار در پایتون Python با کتابخانه pyttsx3
مسیر آموزشی

آموزش رایگان تبدیل متن به گفتار در پایتون Python با کتابخانه pyttsx3

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آریان واحدی0
  • زمان:17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

pyttsx3 و datetime دو کتابخانه قدرتمند پایتون هستند که می‌توانند برنامه‌های شما را کاربردی‌تر، جذاب‌تر و آسان‌تر کنند. pyttsx3 متن را به صدای انسان تبدیل می‌کند و می‌تواند برای ساخت برنامه‌های سخنگو، ایجاد اعلان‌ها و پیام‌های صوتی و حتی ساخت بازی‌های ویدیویی استفاده شود. datetime با زمان و تاریخ کار می‌کند و می‌تواند برای محاسبه زمان و تاریخ، ایجاد تقویم‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و حتی ساخت برنامه‌های مدیریت زمان استفاده شود. یادگیری این کتابخانه‌ها می‌تواند مهارت‌های برنامه‌نویسی شما را گسترش دهد و به شما کمک کند تا برنامه‌نویس بهتری شوید. در این آموزش این کتابخانه‌ها را به صورت کاربردی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن یاد خواهیم گرفت و همچنین به نصب کتابخانه‌ها و طراحی و اجرای برنامه‌هایی به وسیله Visual Studio Code و Python می‌پردازیم.
دوره آموزش رایگان تبدیل متن به گفتار در پایتون Python با کتابخانه pyttsx3 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آریان واحدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان تبدیل متن به گفتار در پایتون Python با کتابخانه pyttsx3 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی