اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زمان حال ساده انگلیسی + ۱۵۰ جمله کاربردی با معنی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش زمان حال ساده انگلیسی + ۱۵۰ جمله کاربردی با معنی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:نسرین همتی0
  • زمان:35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این آموزش برای آشنایی موثر زبان‌آموزان با جملات پرکاربرد و رایج در زمان حال ساده طراحی شده است. هدف اصلی این دوره، کمک به دانشجویان زبان است تا بتوانند با اطمینان و روانی بیشتری جملات ساده‌ای را که برای بیان عادات روزانه، حقایق عمومی و فعالیت‌های معمول استفاده می‌شود، به کار ببرند. جملاتی که در این دوره تمرین می‌شوند، شامل مثال‌هایی از انواع موقعیت‌ها و زمینه‌ها هستند که به زبان‌آموزان اجازه می‌دهند تا دامنه لغات و مهارت‌های خود را بهبود ببخشند. زبان‌آموزان پس از گذراندن این دوره کوتاه اما فشرده، قادر خواهند بود تا جملات ساده و کاربردی را به درستی و با اطمینان در مکالمات روزمره استفاده کنند. همچنین، این آموزش به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا تفاوت‌های زمانی و کاربردهای زمان حال ساده را بهتر درک کنند و به شیوه‌ای طبیعی‌تر و خودکارتر از این زمان در زبان انگلیسی استفاده کنند.
دوره آموزش زمان حال ساده انگلیسی + ۱۵۰ جمله کاربردی با معنی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نسرین همتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زمان حال ساده انگلیسی + ۱۵۰ جمله کاربردی با معنی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی