اطلاعات دوره
آموزش ساخت برنامه ساده رمزنگاری و رمزگشایی با پایتون - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش ساخت برنامه ساده رمزنگاری و رمزگشایی با پایتون - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ساخت برنامه ساده رمزنگاری و رمزگشایی با پایتون، پیاده سازی یک برنامه ساده رمزنگاری و رمزگشایی را در پایتون خواهید آموخت. در این ویدیو از مجموعه آموزش برنامه نویسی با پایتون، به آموزش رمزنگاری و رمزگشایی با پایتون خواهیم پرداخت. برای رمزنگاری و رمزگشایی روش جایگزینی یکی از ساده ترین روش ها محسوب می شود که بسیار رایج است. در این آموزش با پیاده سازی یک برنامه کوتاه نحوه انجام این کار و نوشتن کدهای مربوط به آن را خواهید آموخت. روال کار در این آموزش با این صورت است که چند کاراکتر را وارد کرده سپس با توجه به عددهایی که از قبلا برای آن کاراکترها در برنامه مشخص کرده ایم آن ها را تبدیل به عدد می کنیم. در واقع برنامه ای می نویسیم که بتواند با استفاده از کاراکترهایی که تعریف کردیم عددی را از داخل رشته وارد شد بیرون بکشد.
دوره آموزش ساخت برنامه ساده رمزنگاری و رمزگشایی با پایتون - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط عرشیا خندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت برنامه ساده رمزنگاری و رمزگشایی با پایتون - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی