اطلاعات دوره
آموزش الگوریتم نویسی و تبدیل به کد پایتون
مسیر آموزشی

آموزش الگوریتم نویسی و تبدیل به کد پایتون

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش الگوریتم نویسی و تبدیل به کد پایتون قصد داریم بصورت خیلی کوتاه به مبحث الگوریتم و الگوریتم نویسی بپردازیم و یک پروژه کوچک ماشین حساب را انجام دهیم. ما روزانه برای انجام کارهای خود طبق یک روال خاص پیش می رویم تا به هدف و نتیجه خود برسیم. می توان گفت الگوریتم مجموعه محدودی از دستورالعمل ها است که اگر به ترتیب دنبال شوند موجب انجام کار خاصی می گردند به عبارتی دیگر به تشریح دقیق مراحل مختلف انجام یک کار بخصوص، الگوریتم می گوییم. آنچه در دوره آموزش الگوریتم نویسی و تبدیل به کد پایتون بیان می شود:
دوره آموزش الگوریتم نویسی و تبدیل به کد پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی کارزاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوریتم نویسی و تبدیل به کد پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی