اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نوشتن چکیده مقاله و پایان نامه ​ب​ه زبان انگلیسی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش نوشتن چکیده مقاله و پایان نامه ​ب​ه زبان انگلیسی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

آموزش ساختارمحور چکیده‌نویسی، رویکردی است که بر اساس یک چارچوب مشخص و منظم برای نوشتن چکیده انجام می‌شود. این نوع آموزش به نویسندگان کمک می‌کند تا به صورت سیستماتیک و سازمان‌یافته، تمام عناصر مهم یک چکیده را پوشش دهند. چکیده‌نویسی یکی از مهارت‌های مهم در نوشتار علمی و تحقیقی است. در این آموزش مهارت چکیده‌نویسی اصولی را از طریق چارچوب هایلند می‌آموزیم. در همین راستا ابتدا طی مقدمه اهمیت چکیده را بیان و چارچوب هایلند را معرفی می‌کنیم. سپس به استدلال برای اهمیت موضوع و تعریف کردن عبارات کلیدی می‌پردازیم. در ادامه هدف و روش و یافته‌ها و نتیجه‌گیری را بررسی می‌کنیم. در نهایت نوشتن کلمات کلیدی و اشتباهات رایج و استفاده از هوش مصنوعی و بررسی چکیده‌های مقالات معتبر را یاد می‌گیریم و نوشتن چکیده را تمرین می‌کنیم.
دوره آموزش نوشتن چکیده مقاله و پایان نامه ​ب​ه زبان انگلیسی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نوشتن چکیده مقاله و پایان نامه ​ب​ه زبان انگلیسی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی