اطلاعات دوره
فیلم آموزش ایجاد منوهای آبشاری با HTML و CSS - ایجاد Dropdown Menu - مقدماتی
مسیر آموزشی

فیلم آموزش ایجاد منوهای آبشاری با HTML و CSS - ایجاد Dropdown Menu - مقدماتی

9,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 9,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره کوتاه نحوه ساخت منو آبشاری یا همان dropdown فقط یا html و css آموزش داده می شود و فایل های پروژه برای دانلود در دسترسه یکی از امکانات خوب وبسایت ها منوهای کشویی یا dropdown است. منوهای کشویی لیستی از منوها با قابلیت داشتن زیر مجموعه هستند که تنها هنگام بردن ماوس روی آنها، ظاهر می شوند و با خارج کردن ماوس، مجددا به طور خودکار محو می شوند. طراحان سایت از این منو آبشاری استفاده های زیادی می کنند. آیا می دانستید که می توانید تنها با استفاده از html و css منو کشویی یا منو آبشاری بسازید ؟   معمولا ساخت منوها با استفاده از JQuery یا جاوااسکریپت صورت می گیرد. اما در این دوره طراحی وب که محصولی از شرکت لینداست، قرار است یک منوی آبشاری زیبا و تعاملی که روی تمامی دستگاه های اندرویدی , ios و لمسی کار خواهد کرد، فقط و فقط با css و html ایجاد کنیم. 
دوره فیلم آموزش ایجاد منوهای آبشاری با HTML و CSS - ایجاد Dropdown Menu - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ایران یادگیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش ایجاد منوهای آبشاری با HTML و CSS - ایجاد Dropdown Menu - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Nima 0079

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی