اطلاعات دوره
آموزش رایگان ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت بدون کد نویسی - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش رایگان ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت بدون کد نویسی - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش رایگان ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت بدون برنامه نویسی به شما آموزش می دهیم که چگونه برای وبسایتان یک اپلیکیشن اندروید طراحی کنید. هر مدیر سایت و وبمستری دوست دارد که برای سایت خودش یک اپلیکیشن حرفه ای داشته باشد تا بتواند کابران موبایل را که هم اکنون حدود 80 درصد کاربران اینترنت را تشکیل می دهند را به سایت خود بهتر از گذشته جذب کند و کاربران بیشتری توسط اپلیکیشن موبایل از سایت بازدید کنند. معمولا طراحی و ساخت اپلیکیشن های اندروید با هزینه ها و مشکلات فراوانی همراه است، برای همین در اتوپیا تم تصمیم گرفتیم که یک دوره آموزش آنلاین برای ساخت اپلیکیشن اندروید برای وب سایت های وردپرسی راه اندازی کنیم تا دوستانی که برای سایت های خود به یک اپلیکیشن حرفه ای نیاز دارند، بتوانند به سادگی و هزینه بسیار اندک یک اپلیکیشن حرفه ای طراحی کنند.
دوره آموزش رایگان ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت بدون کد نویسی - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت بدون کد نویسی - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

الهام نوری

خوب و کاربردی بود،ممنون

شهره شیخی

مهندس عزیز سلام و سپاس از آموزش عالی و بذل علم شما ممنونم .چنانچه دوره های آموزش حضو ری php و وردپرس و سئو و pwa و محتوانویسی برگزار مینمایید سپاسگزار میشوم اطلاعرسانی بفرمایید.متشکرم

mohammad

خیلی توپ. عالی. دمت گرم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی