اطلاعات دوره
فیلم آموزش ایجاد و پیکربندی VLAN بر روی سویچ های سیسکو ( cisco ) - مقدماتی
مسیر آموزشی

فیلم آموزش ایجاد و پیکربندی VLAN بر روی سویچ های سیسکو ( cisco ) - مقدماتی

13,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 13,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ویدیویی کوتاه که به صورت مقدماتی است شما با پیکربندی و ایجاد VLAN بر روی سویچ های سیسکو آشنا خواهید شد. Virtual Local Area Networks) VLAN)، یکی از جدیدترین تکنولوژی های شبکه است که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است . رشد بدون وقفه شبکه های LAN و ضرورت کاهش هزینه ها برای تجهیزات گرانقیمت بدون از دست دادن کارآئی و امنیت ، اهمیت و ضرورت توجه بیشتر به VLAN را مضاعف نموده است . شما در این دوره آموزشی ویدیویی در حدود 30 دقیقه با مفهوم VLAN و نحوه پیکربندی آن بر روی Switch های سیسکو (cisco) آشنا می شوید.
دوره فیلم آموزش ایجاد و پیکربندی VLAN بر روی سویچ های سیسکو ( cisco ) - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد اصدقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 13,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش ایجاد و پیکربندی VLAN بر روی سویچ های سیسکو ( cisco ) - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسن رحیمی

مفید و کاربردی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی