اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
کدام سیستم عامل بهتر است مک، لینوکس یا ویندوز ؟
مسیر آموزشی

کدام سیستم عامل بهتر است مک، لینوکس یا ویندوز ؟

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره کوتاه جادی در یک ساعت به سوالاتی که در مورد اینکه کدام سیستم عامل بهتر است پاسخ می دهد و آن ها را با هم مقایسه می کند. سه سیستم عامل اصلی در دنیای کامپیوترهای دسکتاپ وجود دارد که به ترتیب استفاده رتبه اول ویندوز، رتبه دوم مک و در آخر لینوکس (گنو/لینوکس) قرار دارد. اغلب سوالی که برای استفاده کنندگان پیش می آید این است که کدام سیستم عامل مناسب تر و بهتر است؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید به دو نکته توجه کرد:1- ابتدا باید سیستم عامل ها را شناخت2- دوم اینکه هدف از استفاده آن چیست؟ در این دوره کوتاه جادی ابتدا به مقایسه سه سیستم عامل مرسوم می پردازد و پس از آن به معرفی سیستم عامل های ویندوز، گنو/لینوکس و مک بطور کامل می پردازد و بصورت دقیق تر نکات مهم در مورد آن ها را بیان می کند تا با شناختی که از هر کدام بدست می آوریم بتوانم متناسب با نیازمان سیستم عامل مناسب را برای خود انتخاب کنیم.
دوره کدام سیستم عامل بهتر است مک، لینوکس یا ویندوز ؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کدام سیستم عامل بهتر است مک، لینوکس یا ویندوز ؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر سایت

خیلی ممنون از سایت لیموناد من این ویدیو جادی جان رو توی یوتوب اش دیدم ولی به دلیل فیلترینگ نتونستم کامل ببینم بازم مثل همیشه جادی اوله

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی