اطلاعات دوره
آموزش ساخت ويدیو جادويی با افتر افکت - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت ويدیو جادويی با افتر افکت - مقدماتی

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی به بررسی نحوه ساخت ويدیو جادويی با افتر افکت با ساخت دو فیلم ریختن آب از گوشی داخل لیوان و برداشتن شکلات از داخل گوشی به شما آموزش می دهیم. در این دوره آموزشی نحوه ساخت ویدیو جادویی با نرم افزار قدرتمند افترافکت را به شما آموزش می دهم. شما بعد از یادگیری این دوره آموزشی می توانید بر اساس سلیقه و خلاقیت خود از وسایل دیگری استفاده کنید و ویدیوهای جذاب دیگری بسازید. آنچه در دوره آموزش ساخت ويدیو جادويی با افتر افکت خواهید آموخت:
دوره آموزش ساخت ويدیو جادويی با افتر افکت - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط اميررضا عامري مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت ويدیو جادويی با افتر افکت - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

designer art

جذاب بود

علی اکبر وافی

خیلی خوبه

ARMIN

من از این ویدیو خیلی خوب یاد گرفتم که چطوری آب رو از توی گوشی به لیوان بریزم خیییییلی ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی