اطلاعات دوره
فیلم آموزش رایت دیسک با برنامه Burn Aware
مسیر آموزشی

فیلم آموزش رایت دیسک با برنامه Burn Aware

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تو این آموزش میخوام کار با برنامه Burn Aware رو یادتون بدم که خیلی اینترفیس ساده و راحتی داره.-با دانلود رایگان آموزش برنامه های زیادی تو این زمینه هستن که میتونه کمکمون کنه یکی از ساده تره و راحت ترین برنامه ها برنامه Burn Aware هست که تا امروز کاربری نشده که ازش ناراضی باشه !  نسبت به برنامه هایی مثل Nero -Daemon  و .. کارایی خیلی ساده تری داره و هر فر آماتوری میتونه باهاش دیسک مربوطشو رایت کنه بدون دردسر :) 
دوره فیلم آموزش رایت دیسک با برنامه Burn Aware دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ابوالفضل سعیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش رایت دیسک با برنامه Burn Aware را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی