اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی پاسکال Pascal
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی پاسکال Pascal

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی شادریان3.9
  • زمان:5 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدت هاست که زبان برنامه نویسی پاسکال، به عنوان اولین درس دانشجویان رشته کامپیوتر در برخی از دانشگاه ها تدریس می شود. ویژگی های زبان برنامه نویسی پاسکال باعث می شود تا بتوان از طریق آن، نحوه برنامه نویسی منظم و دقیق را به دانشجویان آموخت. زبان برنامه نویسی پاسکال دارای ساختاری مدرن و ساخت یافته می باشد که یادگیری آن به درک اصول بنیادین برنامه نویسی کامپیوتری کمک فراوانی می کند. در این فرادرس به صورت پروژه محور، زبان برنامه نویسی پاسکال آموزش داده شده است. لازم به توضیح است این فرادرس در قالب 6 درس به صورت کاملاً پروژه محور و از سطح پایه تهیه و تدوین گردیده است و برای یادگیری این آموزش نیاز به پیش نیاز خاصی نمی باشد.
دوره آموزش برنامه نویسی پاسکال Pascal دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی پاسکال Pascal را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

من برای درس دانشگاهم این آموزش رو گرفتم که تا حدود زیادی تونست کمکم کنه.

مهدی

آموزش بسیار عالی ای بود و من خیلی تونستم استفاده کنم.

غزاله

آموزش کمک زیادی بهم کرد و موضوعاتی که میخواستم و مشکل داشتم رو تونستم برطرف کنم که البته موضوعات فراتر هم داشت.

علی رضا

اگر من آشنایی با زبان سی نداشتم هیچ وقت نمی فهمیدم چه اتفاقی در حال افتادنه با این حال در این آموزش به ریز ترین مبحث ها هم پرداخته میشه

علی

ممنون که گذاشتین واقعا نیاز دارمش.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی