اطلاعات دوره
آموزش کار با آرایه ها در زبان برنامه نویسی AWK (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کار با آرایه ها در زبان برنامه نویسی AWK (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا آقازاده4.7
  • زمان:16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تصور کنید یک فایل متنی در اختیار دارید، شامل 100 ستون و چند هزار سطر است. قصد دارید بر روی این مجموعه داده ها، عملیات های مختلفی مانند: عملیات های ریاضی، متنی، زمانی و بیتی به همراه بررسی شروط مختلف انجام دهید. AWK یک زبان برنامه نویسی تحلیل و عملیات فایل های متنی حجیم است که در سیستم عامل های مبتنی بر لینوکس یافت می شود. با استفاده از قابلیت های شل لینوکس (Linux Shell) و این زبان برنامه نویسی می توانید فایل هایی با حجم های بسیار زیاد را به راحتی و با ساختاری بسیار ساده، تحلیل کنید و عملیات های مورد نظر خودتان را بر روی آن ها اجرا کنید.
دوره آموزش کار با آرایه ها در زبان برنامه نویسی AWK (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا آقازاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با آرایه ها در زبان برنامه نویسی AWK (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جواد

سلام خدمت موسسه بزرگ فرادرس و استاد خوبم اقای آقازاده ضمن تشکر فراوان خواستم بگم که درس برنامه نویسی یکی از دروس سخت و مورد نیاز‌در زندگی امروزی میباشد که در زندگی دیجتالی و الکترونیکی امروز کاربرد فراوانی دارد که به پاس زحمات این استاد عزیز فهم این درس بسیار ساده گردیده است... مممون‌از شما و اموزش های عالیتون...

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی