اطلاعات دوره
آموزش حل مساله با متدولوژی سیستم های نرم SSM در Mindjet MindManager
مسیر آموزشی

آموزش حل مساله با متدولوژی سیستم های نرم SSM در Mindjet MindManager

239,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 239,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر2.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر مجید حسنی4
  • زمان:49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

روش شناسی سیستم های نرم برای شناخت و مدل سازی مسائل پیچیده با دخالت بالای انسان است که توسط چکلند (Francis Checkland) و همکاران وی ارائه شده است. این روش شناسی بسیار انعطاف پذیر بوده و در حوزه های متعدد مورد استفاده قرار گرفته است و شامل 7 مرحله است که در دو فضای واقعی و انتزاعی صورت می پذیرد. این روش شناسی به دنبال درک و شناخت منظرهای مختلف نسبت به مساله است. این روش شناسی را می توان برای مسائل مختلف در نرم افزار Mindjet MindManager که دارای ابزارهای متعدد و توانمندی است، نگاشت و بررسی نمود. در این فرادرس ضمن معرفی تفکر سیستمی، پارادایم های مختلف مساله و فضای آن به حل یک مساله سازمانی در متدولوژی سیستم های نرم پرداخته شده و در این مسیر از نرم افزار Mindjet MindManager که دارای قابلیت های متعددی است، بهره برده شده است.  
دوره آموزش حل مساله با متدولوژی سیستم های نرم SSM در Mindjet MindManager دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مجید حسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 239,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حل مساله با متدولوژی سیستم های نرم SSM در Mindjet MindManager را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

هومن

تا حدودی دبدم به نظر من در کل خوب بود برای منی که پیش زمینه داشتم به خوبی از پسش براومدم ولی شاید برای کسی که می خواد اولین بار ببینه یک مقدار سخت باشه.

محمد

خیلی به دردم خورد. برای همه قشری مناسبه. برای حل مسائل عالیه، چون متدی رو معرفی میکنه که سیستمیک است.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی