اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور جاوا – طراحی اپلیکیشن موزیک پلیر آنلاین (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور جاوا – طراحی اپلیکیشن موزیک پلیر آنلاین (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با مشاهده این فرادرس می‌توانید به مفاهیم ارتباط با سرور، طراحی متریال اپلیکیشن، کار با کامپوننت‌های متریال دیزاین و طراحی موزیک پلیر مسلط شوید و با کامپوننت‌های متریال دیزاین، اپلیکیشنی با ظاهر به روز و جذاب طراحی کنید. زبان سمت کلاینت این آموزش با جاوا و زبان سمت سرور با زبان PHP است و با استفاده از متد PDO که جدیدترین و قابل اعتمادترین متد ارتباط با سرور است به دیتابیس متصل می‌شوید و در نهایت شما توانایی لازم برای ساخت اپلیکیشن موزیک‌ پلیر تحت سرور را کسب می‌کنید.
دوره آموزش پروژه محور جاوا – طراحی اپلیکیشن موزیک پلیر آنلاین (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مهدی حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور جاوا – طراحی اپلیکیشن موزیک پلیر آنلاین (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی