اطلاعات دوره
دوره رایگان آموزش کاتلین 2023 (ورود به برنامه نویسی موبایل)
مسیر آموزشی

دوره رایگان آموزش کاتلین 2023 (ورود به برنامه نویسی موبایل)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاتلین چیست ؟ کاتلین چیست؟ کاتلین ، یک زبان برنامه‌نویسی ایستا (Statically typed) برای ماشین مجازی جاوا (JVM)، اندروید و مرورگر (Browser) است که از چندی پیش رسماً از طرف گوگل برای برنامه‌نویسی اندروید معرفی شد. کاتلین نیز مانند جاوا که به‌عنوان زبان پیش‌فرض توسعه اندروید شناخته می‌شود، زبانی است که روی ماشین مجازی جاوا یا JVM کار می‌کند و اکنون می‌توان برای توسعهٔ اندروید، از کاتلین و دیگر زبان‌های مبتنی بر JVM بهره گرفت. کاتلین در سال ۲۰۱۱ توسط کمپانی Jetbrains معرفی شد و اولین ورژن پایدار (Stable) آن در سال ۲۰۱۶ به نام ورژن 1.0 ارائه شد. کاتلین در ابتدا با هدف تعامل و سرعت بخشیدن به برنامه‌های ساخته‌شده با زبان جاوا و از میان برداشتن ضعف‌های ساختاری جاوا عرضه شد. سرپرست تیم توسعه‌دهندگان کاتلین Andrey Breslav بیان داشته که کاتلین یک زبان قدرتمند و شیءگرا است که قصد دارد از جاوا بهتر عمل کند و به برنامه نویسان جاوا اجازه مهاجرت تدریجی به این زبان را بدهد. آموزش پیشنهادی دوره رایگان آموزش کاتلین 2022 ( ورود به برنامه نویسی موبایل ) زبان کاتلین و ویژگی های منحصر به فرد آن ورود به برنامه نویسی موبایل از طریق کاتلین آموزش سینتکس زبان برنامه نویسی کاتلین تعریف توابع بازگشتی و غیر بازگشتی کاتلین شی گرایی یا همان OOP در زبان کاتلین علیرضا احمدی ۵.۰ مشاهده دوره از زمان معرفی کاتلین 1.5 این زبان قدرت خاصی گرفت ، به واسطه پایدار (stable) شدن امکانات و فیچر های اصلی و مهم این زبان باعث شد نگاه های بیشتری به این زبان منع...
دوره دوره رایگان آموزش کاتلین 2023 (ورود به برنامه نویسی موبایل) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محسن علی اکبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رایگان آموزش کاتلین 2023 (ورود به برنامه نویسی موبایل) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی