اطلاعات دوره
پکیج آموزش ارتباط با سرور در اندروید
مسیر آموزشی

پکیج آموزش ارتباط با سرور در اندروید

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:27 نظر4.3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:پوریا انجمنی3.6
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به نام خدا امروز هم با یک پکیج حرفه ای و کاربردی از مجموعه آموزشهای برنامه نویسی اندروید در خدمتتونم. پکیج آموزش ارتباط به سرور را شاید بتوان یکی از حرفه ای ترین پکیج های سایت معرفی کرد. منظور از ارتباط با سرور این است که شما بتوانید از برنامه خود اطلاعاتی را به سرور خود ارسال کرده و سپس بعد از انجام عملیات های پردازشی مختلفی نتیجه را به […]
دوره پکیج آموزش ارتباط با سرور در اندروید دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط پوریا انجمنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آموزش ارتباط با سرور در اندروید را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

SobhanimoghadamAkram

سلام خسته نباشید میشه با این کد ها در اندروید استودیو استفاده کنم؟

fazel1381

سلام وقت به خیر آیا یادگیری زبان php برای برنامه نویسی اندروید لازمه من الان جاوا بلدم و میخوام برنامه ای بنویسم که به پایگاه داده متصل بشه یعنی برنامه ای که میخوام بسازم آنلاین هست، بدون یادگیری زبان php‌ هم میشه همچین برنامه ای ساخت؟ یا فقط یادگیری جاوا و زبان sql برای کنترل پایگاه داده کافیه؟ فرض کنید برنامه ی من نیازی به سایت نداره و کاربر فقط درون برنامه تعامل میکنه.

Amirm2305

سلام و تشکر از استاد انجمنی عزیز بابت این دوره عالی

aliz6398suisi

تو این اموزش روش اتصال به my sql از طریق جاوا(اندروید) اومده یا نه یا روش دریافت اطلاعات از طریق جاوا(اندروید) اومده یا نه

wpdesigner69

سلام . سورس رو که دانلود میکنیم باز نمیشه. لطفا چک کنید مشکلی داره!؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی