اطلاعات دوره
نمونه سوالات مصاحبه استخدامی NET Core. و #C
مسیر آموزشی

نمونه سوالات مصاحبه استخدامی NET Core. و #C

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:مهرزاد آخوندی0
  • زمان:1 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نمونه سوالات مصاحبه استخدامی NET Core. و #C تاحالا شده بخواهید در حوزه دات نت استخدام بشین ولی ندونین در مصاحبه تخصصی چه سوالاتی ازتون پرسیده میشه !؟ در این دوره قصد داریم به نمونه سوالات استخدامی در حوزه دات نت بپردازیم وسوالاتی که معمولا در مصاحبه استخدامی .net پرسیده میشه رو با هم بررسی کنیم.این دوره میتونه برای کسانی که میخواهند درک بهتری از مفاهیم دات نت و نکات کلیدی اون داشته باشند هم بسیار مفید باشه.همچنین دوره شامل سرفصل های مختلفی در حوزه برنامه نویسی وب میباشد مثل C# و شی کرایی ، Asp.net Core ، Asp.net MVC ، SQL ، Web Api ، Entity Framework و ...
دوره نمونه سوالات مصاحبه استخدامی NET Core. و #C دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط مهرزاد آخوندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره نمونه سوالات مصاحبه استخدامی NET Core. و #C را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

minz

سلام ، خسته نباشید و خدا قوت واقعا دوره جامع و خوبی بود.. دستتون درد نکنه فقط میخواستم ببینم فصل دوم را قرار نمیدید؟

محمد بابالو

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مهندس آخوندي. دوره بسيار خوب و جامع ای بود. از شما متشکرم.

arminaksu1

سلام وقتتون بخیر ممنون ازدوره ی خوب و مفیدتون فصل دوم رو چه زمانی بار گذاری میکنید ؟ ممنون میشم

سید امیر حسین منتجبیها

یکی از عالی ترین خلاصه ترین و پرکاربرد ترین دوره های تاپ لرن قطعا همین دوره هست واقعا بیش از 10 بار شاید دیدم این دوره رو، هروقت برای مصاحبه میخوام برم مفاهیم کلی رو راحت مرور میکنم از استاد آخوندی عزیز هم نهایت تشکر و قدردانی رو دارم و ازشون میخوام که این دوره رو کامل تر کنن سپاس

سجاد اصفهانی

تشكر از جناب مهندس آخوندي. دوره تون بسيار خوب و جامع بود اين فصل، فقط من نظرات ميخوندم دوستان درباره فصل هاي بعد سوال داشتند كه از برج 10 فرموديد فصل آماده هست براي بارگزاري و خواستم بدونم تا الان چرا اين دوره خوب ادامه پيدا نكرده. ممنون از محببتون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی