اطلاعات دوره
دوره رایگان آموزش کاتلین 2023 (ورود به برنامه نویسی موبایل) با علیرضا احمدی
مسیر آموزشی

دوره رایگان آموزش کاتلین 2023 (ورود به برنامه نویسی موبایل) با علیرضا احمدی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:238 نظر3.9
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علیرضا احمدی4.2
  • زمان:12 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به این موضوع که 85 درصد گوشی های هوشمند جهان به سیستم عامل اندروید مجهز هستند، آموزش کاتلین و فعالیت در حوزه برنامه نویسی موبایل بسیار پردرآمد و مطلوب خواهد بود. اندروید را میتوان زمینه ای آینده دار دانست که ارزش یادگیری بسیار زیادی دارد. هرچند که زبان کاتلین قادر به ایجاد برنامه های IOS برای گوشی های آیفون نیز میباشد. آموزش کاتلین یک پیش نیاز اساسی برای […]
دوره دوره رایگان آموزش کاتلین 2023 (ورود به برنامه نویسی موبایل) با علیرضا احمدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علیرضا احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رایگان آموزش کاتلین 2023 (ورود به برنامه نویسی موبایل) با علیرضا احمدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

m.amin.akhavan1379

پیشنهادمم این هستش که بنظرم برای آموزشهای عالیتون تمرینم در نظر بگیرین که فکر کنم عالی تر بشه . ولی در کل عالی هستین .

علیرضا احمدی مدرس دوره

چشم حتما

m.amin.akhavan1379

سلام . اول خواستم بگم که واقعا خیلی خوشحالم که این دوره رو با استاد احمدی طی کردم و ممنونم ازتون فوق العاده آموزش میدین : من بدون هیچ دانش قبلی با شما دارم جلو میام و واقعا قابل فهم توضیح میدین مباحثو و علاقم بیشتر شد به برنامه نویسی و به بقیه ام پیشنهاد میکنم این دوره رو و خودمم دوره اندروید استودیو رو بعد از دیدن این دوره تهیه کردم . خیلی خیلی ممنونم از سایت خوبتون و مدرس عالیتون . موفق باشین…

علیرضا احمدی مدرس دوره

سلام و عرض ادب. خیلی ممنونم از نظر لطفت. این نظرات همیشه انرژی مظاعف میشه برای ادامه دادن و ضبط ویدیو های بیشتر. ممنونم از اینکه با من همراه هستی. موفق باشی.

فرهاد

باسلام توی این بحث هایی که شد منم گفتم به عنوان یک برنامه نویس نظرم رو بدم . به نظر من مقایسه ی کاتلین با فلاتر کار زیاد خوبی نیست از یک طرف منطقی هم نیست چون دارید یک فریمورک رو با یک زبان مقایسه میکنید که حالا ما کار نداریم(مثل اینکه بگم پایتون بهتر از لاراول هست) دو اینکه اصلا توی بازار کاری ما چیزی به اسم مقایسه نباید باشه چون اگه بود اینقدر تنوع بین زبان ها و… نبود سه اینکه اینا سیاست های گوگله حالا ما برنامه نویسا بزنیم تو سر و کله هم که این بهتره به نظر من شما یکیو یاد بگیرید هرکدوم بیشتر حال کردی بازار کارشونم تفاوت خاصی باهم ندارن بعد تهش یکی از بین رفت برو اون یکی دیگه خودتو وابسطه به زبان یا فریمورک نکن منطق رو درک کن. و درنهایت هم تشکر میکنم از اقای احمدی که اینقدر خوب به نظر بقیه جواب میدن و احترام میزارن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی