اطلاعات دوره
آموزش ریاضی پایه پنجم ابتدایی
مسیر آموزشی

آموزش ریاضی پایه پنجم ابتدایی

350,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 350,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:مریم اجاقی0
  • زمان:31 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش ریاضی پایه پنجم ابتداییآموزش ریاضی پایه پنجم ابتدایی – نظیر سایر کتب ریاضی دوره ابتدایی در قوی شدن پایه ریاضی فرزندان شما نقش اساسی دارد. مباحث ریاضی دوره ابتدایی بستر اصلی آموزش‌های ریاضی در سال‌های بعدی هستند.در نتیجه شما والدین و دبیران باید نسبت به آموزش دقیق مباحث این دوره به دانش آموزان حساسیت خاصی داشته باشید.موسسه فرهنگی و آموزشی لوح گسترش برای کمک هرچه بیشتر به دانش آموزان دوره ابتدایی، فیلم‌های آموزشی ویژه ریاضی پایه پنجم را منطبق بر آخرین تغییرات کتاب درسی و براساس ساختار کتاب تهیه کرده است.این ویدئو آموزشی که توسط استاد اجاقی با بیانی ساده و قابل فهم تدریس شده است، به طور کامل همه مباحث ریاضی پایه پنجم را پوشش داده و نکات، تمرینات، فعالیت‌ها و نمونه سوالات را به دانش آموزان آموزش می‌دهد.ویدئوی آموزشی ریاضی پایه پنجم براساس آخرین تغییرات کتاب درسی تهیه شده و منطق بر استانداردهای آموزش و پرورش است. بنابراین دانش آموزان با مشاهده دقیق آن علاوه براینکه درس را دوره کرده و بهتر یاد می‌گیرند، نحوه حل تمرین را فرا خواهند گرفت.فیلم آموزشی ریاضی پنجم برای همه دانش آموزان، دبیران و والدینی که در دروس ریاضی به کودکان خود کمک می‌کنند، قابل استفاده خواهد بود. با استفاده از تدریس استاندارد استاد اجاقی یادگیری سریع و اصولی ریاضی برای دانش آموزان پایه پنجم میسر شده است.سر فصل‌های آموزش ریاضی پایه پنجمفصل ۱) عددنویسی و الگوها– درس اول: یادآوری عددنویسی و محاسبات عددی– درس دوم: معرفی میلیارد– درس سوم: جمع و تفریق عددهای مرکب– الگوهافصل ۲) کسر– درس اول: کسرهای بزرگ‌تر از واحد– درس دوم: جمع و تفریق عددهای مخلوط– درس سوم: ضرب کسرها– درس چهارم: تقسیم کسرها– درس پنجم: ضرب عددهای مخلوطفصل ۳) نسبت، تناسب و درصد– درس اول: نسبت– درس دوم: نسبت‌های مساوی– درس سوم: تناسب– درس چهارم: درصدفصل ۴) تقارن و چندضلعی‌ها– درس اول: تقارن محوری– درس دوم: تقارن مرکزی– درس سوم: زاویه و نیمساز– درس چهارم: چندضلعیها و مجموع زاویههای آن‌هافصل ۵) عددهای اعشاری– درس اول: عددهای اعشاری– درس دوم: جمع عددهای اعشاری– درس سوم: تفریق عددهای اعشاری– درس چهارم: ضرب عددهای اعشاریفصل ۶) اندازه‌گیری– درس اول: مساحت لوزی و ذوزنقه– درس دوم: محیط دایره– درس سوم: حجم– درس چهارم: گنجایشفصل ۷) آمار و احتمال– درس اول: جمع‌آوری و نمایش داده‌ها– درس دوم: میانگین– درس سوم: احتمالفیلم دوره آموزش ریاضی پنجم دبستان در دو نسخه ویندوز و اندروید آماده شده است.بنابراین شما والدین و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید.و در صورت نیاز  فیلم آموزش فارسی پایه پنجم را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش ریاضی پایه پنجم ابتدایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط مریم اجاقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 350,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریاضی پایه پنجم ابتدایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی