اطلاعات دوره
آموزش اصولی GraphQL (زیرنویس فارسی)با حسام اثناءعشری
مسیر آموزشی

آموزش اصولی GraphQL (زیرنویس فارسی)با حسام اثناءعشری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: رایگان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

آموزش اصولی GraphQL (زیرنویس فارسی)در سال 2012، تیم توسعه فیسبوک به دلیل درخواست های زیادی که رد و بدل می شد نیاز به یک API قدرتمند داشت که فقط داده های مورد نیاز را از یک کوئری برگرداند به همین دلیل آنها تصمیم به ساخت و استفاده از گراف‌کیوال در تمام API های فیسبوک گرفتند.به طور پیوسته این زبان کوئری (GraphQL) محبوبیت خود را نزد توسعه دهنگان افزایش می داد تا اینکه درسال 2016 فیسبوک، به دلیل اینکه گراف‌کیوال به شدت محبوب شده بود و به درخواست توسعه دهنگان، این زبان کوئری را اوپن سورس (open-source) کرد تا توسط کاربران قابل توسعه باشد.گراف‌کیو‌ال یک رویکرد برای توسعه API هارا ارائه می دهد که با REST و سایر معماری های وب سرویس در تضاد است.گراف‌کیو‌ال این امکان را به توسعه دهنگان می دهد تا ساختار داده های مورد نیاز را تعریف کنند و همین ساختار داده ها از سرور برگردانده می شود؛ بنابراین از برگشت بیش از حد داده ها (داده هایی که مورد استفاده قرار نمی گیرند) جلوگیری می شود!هم اکنون، زبان های جاوا اسکریپت، پایتون، سی شارپ، پی اچ پی، جاوا، گو، روبی و... از گراف‌کیو‌ال پشتیبانی می کنند.کمپانی های قدرتمندی که هم اکنون از استاندارد گراف‌کیوال استفاده می کنند :- AWS- GitHub- Facebook- IBM- Twitterدز این دوره، نحوه شروع به کار با گراف‌کیوال را می آموزید. مدرس این دوره (امانوئل هنری) به صورت عملی ابتدا نحوه راه اندازی گراف‌کیوال را بررسی می کند سپس نحوه ایجاد و کار با Schema ها، انواع فیلد ها و نوع ها را بررسی می کند، او همچنین نحوه استفاده از SQL و MongoDB با GraphQL، نحوه ایجاد و کار با Mutation ها را نیز در این دوره پوشش می دهد.مشخصات دوره :ناشر : کمپانی لیندا (Lynda)مدرس : امانوئل هنری (Emanuel Henry)مدت زمان : 1 ساعت و 54 دقیقهسطح : متوسط* این دوره به صورت زیرنویس فارسی در وبسایت قرار می گیرد *
دوره آموزش اصولی GraphQL (زیرنویس فارسی)با حسام اثناءعشری دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط حسام اثناءعشری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصولی GraphQL (زیرنویس فارسی)با حسام اثناءعشری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

fatmh rasolzade

سلام زیر نویس نداره ویدئو ها لطفا راهنمایی کنید

HK_net

فایل رو extract بفرمایید. ضمنا ممکنه به علت player باشه. با KMPlayer تست کردم اوکی بود.

sourenakazemi

سلام واقعا دوره عالی بود زیرنویس تا جایی که دیدم درست بود و با تصویر هم خیلی خوب مچ بود خیلی ایده خوبی بود و مخصوصا این که رایگان بود چون تخصصتون بک اند هم هست می شه دوره هایی مثل نود جی اس یا جنگو رو با همین شیوه بزارید چون بقیه دوره ها یا خیلی گرونن یا کیفیت ندارن یا تکمیل نشدن.....در کل ممنون از شما

sanyar

برای نود جی اس دوره استاد قربانی رو بخر خیلی کامله و خوبه.ارزش 10 برابر پولشو داره

محمد جواد

سلام توی این دوره درباره اپلود فایل به سرور هم صبحت میشه ؟؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی