اطلاعات دوره
دوره رایگان تست نویسی با UnitTest در پایتون
مسیر آموزشی

دوره رایگان تست نویسی با UnitTest در پایتون

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: رایگان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:حمیدرضا رضا0
  • زمان:1 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره رایگان تست نویسی با UnitTest در پایتون ساختن برنامه کامپیوتری به این شکل نیست که یک نفر برنامه نویس تمام کدها را نوشته و بلافاصله محصول را منتشر می‌کند. یک نرم افزار استاندارد و بزرگ باید قبل از رسیدن به دست کاربر نهایی یک سری مراحل را پشت سر بگذارد. یکی از کارهای رایج در تولید نرم افزار، تست و آزمایش محصول می‌باشد و به جرات می‌توانیم گفت که اهمیت آن کمتر از طراحی و توسعه محصول نیست. یکی از تست‌های معروف  در ساخت نرم افزار Unit Testing است. در این دوره آموزشی قصد داریم  درباره این صحبت کنیم که Unit Testing چیست و چه مفهومی دارد.
دوره دوره رایگان تست نویسی با UnitTest در پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط حمیدرضا رضا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رایگان تست نویسی با UnitTest در پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

جلیل کوثریان

سلام خیلی تشکر میکنم بابت دوره خوبی که منتشر کردید . لطفا مشکل دانلود قسمت assert رو برطرف کنید آنلاین مشاهده میشه اما دانلود نمیشه. ممنونم

حمیدرضا رضا (مدرس)

سلام خوشحالم که راضی هستید

ایمان گلی

سلام ممنون بابت این اموزشی که گذاشتید فقط قسمت دوم امکان دانلود نداره اگه میشه برسی کنید با تشکر

حمیدرضا رضا (مدرس)

سلام امدوارم دوره براتون مفید باشه . مشکل فایلها برطرف شد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی