اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کسب و کارهای بومی و محلی دیجیکالا - SEO
مسیر آموزشی

آموزش کسب و کارهای بومی و محلی دیجیکالا - SEO

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره، شرکت‌کنندگان با اهمیت سئو و تأثیر آن بر افزایش دیده شدن و ترافیک وب‌سایت‌ها آشنا می‌شوند. ابتدا به بررسی واژگان تخصصی سئو و مفاهیم کلیدی آن پرداخته می‌شود تا شرکت‌کنندگان با اصطلاحات فنی مورد نیاز برای درک بهتر این حوزه آشنا شوند. سپس، انواع کلمات کلیدی مورد بحث قرار می‌گیرد و تفاوت‌های بین کلمات کلیدی بلند، کوتاه و کلمات کلیدی دم بلند توضیح داده می‌شود. در ادامه، تمرکز دوره بر استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی برای جذب ترافیک مرتبط است. همچنین، تفاوت‌های بین سئو داخلی، خارجی و تکنیکی بررسی شده و زمینه‌های شغلی مرتبط با هر کدام معرفی می‌شوند. نحوه عملکرد موتورهای جستجو و تأثیر آن‌ها بر بهینه‌سازی سایت نیز بخشی دیگر از مطالب ارائه شده در این دوره است. در نهایت، شرکت‌کنندگان با ابزارهای برتر و رایگان برای کمک به بهینه‌سازی سئو آشنا می‌شوند. این دوره برای کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکارها، بازاریاب‌ها، و توسعه‌دهندگان وب که خواهان افزایش دیده شدن دیجیتالی خود هستند، ایده‌آل است.
دوره آموزش کسب و کارهای بومی و محلی دیجیکالا - SEO دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهسا علی‌طلب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کسب و کارهای بومی و محلی دیجیکالا - SEO را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی