اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت بازی با فریمورک Love2d و زبان Lua
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی با فریمورک Love2d و زبان Lua

579,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 579,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:نوید ترابی0
  • زمان:5 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چرا کار با فریمورک  Love2D را یاد بگیریم؟  با استفاده از این فریمورک می توانید حتی با ضعیف ترین سیستم و بدون دردسر شروع به یادگیری ساخت بازی کنید و به دلیل سادگی کار با آن خیلی سریع  پیشرفت کرده و شروع به ساخت بازی کنید. همچنین می توانید از تکنیک هایی که در کار با این فریمورک یاد می گیرید در فریمورک ها یا موتورهای بازی سازی دیگر نیز استفاده کنید و کارهای قوی تر و بهینه تری انجام دهید.  فریمورک Love2D یک فریمورک منبع باز و رایگان است که اولین بار در سال 2008 منتشر شد و همچنان فعال و در حال بروز رسانی است و به دلیل قدمت و محبوبیتی که دارد بسیاری برنامه های جانبی مربوط به ساخت بازی نیز از آن پشتیبانی می کنند، همچنین به دلیل سادگی کار و دردسترس بودن برای همه، مخاطبان زیادی دارد و منابع مناسبی برای کار با آن وجود دارد. این فریمورک نه تنها برای شروع و یادگیری مبانی ساخت بازی بسیار مناسب است بلکه به دلیل انعطاف بالا و قابلیت ها و ماژول های جانبی زیادی که دارد برای ساخت بازی های دو بعدی جدی و بزرگ نیز بسیار مناسب است.  شاید با وجود موتورهای بازی سازی موجود که ابزارهای قدرتمندی به صورت گرافیکی و آماده همراه با خود دارند کار کردن با فریمورک ها و پیاده سازی بازی با کدنویسی کاری دشوار و غیر منطقی به نظر برسد اما کار با فریمورک های کد محور به دلیل باز بودن ساختار و آزادی عمل بیشتر، انعطاف بیشتری به توسعه دهنده می دهد و توسعه دهنده می تواند پروژه خود را دقیقا با مدل و ساختار مناسب همان کار پیاده سازی کند و جلو ببرد و در انتخاب ابزارها و مدل پیاده سازی آزادی عمل بیشتری داشته باشد. همچنین یادگیری کار با فریمورک هایی چون Love2D باعث می شود که فرد با روش انجام کارها و زیر ساخت موتورهای بازی سازی از ریشه آشنا شده و با دانشی که کسب می کند بتواند هنگام استفاده از موتورهای بازی سازی بزرگ و سایر ابزارها نیز بهتر خطایابی کند، بهتر پروژه رو مدیریت کند، راهکار مناسب تر را انتخاب کند و بطور کلی بهینه تر و تمیز تر پروژه را به پایان برساند. آموزش این دوره در چه سطحی است؟ در این دوره فریمورک Love2D در سطح مقدماتی تا متوسط آموزش داده شده است و به بررسی تمامی جزئیات و همچنین ساختارهای مختلف و پیچیده برنامه نویسی و مدیریت پروژه کمتر پرداخته شده است، اما در طول دوره از داکیومنت ها و منابع جانبی بارها استفاده شده تا شما بتوانید با فراگیری روش جستجو در منابع موجود براحتی به مطالب و دانشی که نیاز دارید و در طول دوره پوشش داده نشده دست پیدا کنید و از آن ها استفاده کنید. تئهمچنین پروژه های تکمیلی و منابع مختلف بصورت فایل در قسمت پایانی همراه دوره ضمیمه شده است که می توانید با بررسی و مطالعه آن ها مطالب و مباحث بیشتری از سطوح بالاتر را نیز فرا بگیرید و استفاده کنید. این دوره مناسب چه کسانی است و چه پیش نیاز هایی لازم دارد؟ این دوره برای تمام افرادی که به ساخت بازی علاقه دارند مناسب است، فریمورک Love2D از زبان لوا پشتیبانی می کند که یک زبان ساده اما در عین حال بسیار سریع و سبک و منعطف می باشد، انتظار می رود قبل از شروع این دوره به زبان لوا در حد متوسط مسلط باشید.
دوره آموزش ساخت بازی با فریمورک Love2d و زبان Lua دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط نوید ترابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 579,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی با فریمورک Love2d و زبان Lua را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی