اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش افینیتی دیزاینر – طراحی گرافیک برداری یا تصویر وکتور با Affinity Designer
مسیر آموزشی

آموزش افینیتی دیزاینر – طراحی گرافیک برداری یا تصویر وکتور با Affinity Designer

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:فاطمه سعیدی0
  • زمان:3 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

حرفه طراحی گرافیکی یکی از مشاغل جذاب و خلاقانه‌ای است که در دنیای امروز، به کسب مهارت‌های مختلفی نیاز دارد. یکی از مهم‌ترین مهارت‌های یک طراح گرافیک حرفه‌ای، توانایی کار با ابزارهای نرم‌افزارهای کاربردی طراحی است. یکی از دقیق‌ترین و سریع‌ترین ابزارهای طراحی و گرافیک است که امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از این برنامه کاربردی در ساخت انواع آرم‌های تجاری، پروژه‌های بزرگ طراحی، آیکون‌های مختلف و هزاران آیتم دیگر استفاده می‌شود. شروع کار با نصب نسخه جدید ارائه شده شرکت و توصیه‌هایی به مخاطب برای اینکه با نصب این نرم‌افزار چگونه بتواند از قابلیت‌ها و امکانات آن بهره بیشتری را ببرد، آغاز می‌شود. در هر فصل سعی می‌شود تا مطالب دسته‌بندی شوند و در پایان هر مورد تمرین عملی مرتبط با موضوع ارائه خواهد شد. 
دوره آموزش افینیتی دیزاینر – طراحی گرافیک برداری یا تصویر وکتور با Affinity Designer دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه سعیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افینیتی دیزاینر – طراحی گرافیک برداری یا تصویر وکتور با Affinity Designer را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی