اطلاعات دوره
فیلم آموزش html5 و css3
مسیر آموزشی

فیلم آموزش html5 و css3

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی به یادگیری HTML5 و CSS3 برای طراحی و ساخت وب سایت می پردازیم- همراه با دانلود رایگان فیلم های آموزشی به طور کل در تقریبا همه زبان‌های برنامه نویسی و حتی طراحی وب یک پروژه رو میشه به دو بخش frontend و backend تقسیم کرد. فرانت‌اند یعنی بخش جلویی و بک‌اند یعنی بخش پس زمینه کار. این اتفاق برای یک سایت ساده شخصی یا یک سایت خبری یا مثلا آشپزی هم میافته. شما در واقع دو بخش دارید.
دوره فیلم آموزش html5 و css3 دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط جواد عوض زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش html5 و css3 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نصیری نصیری

عالی

امیرحسین عارفی نژاد

با سلام ، تشکر میکنم از این سایت خوب و هم از مدرس دوره .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی