اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش  جامع و رایگان css grid | همراه با تمرین و پروژه واقعی
مسیر آموزشی

آموزش جامع و رایگان css grid | همراه با تمرین و پروژه واقعی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :45 نظر4.6
  • آموزشگاه:کدیاد3.8
  • مدرس:حسین عنایتی4.5
  • زمان:4 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

CSS grid چیست؟ گرید، ماژولی برای چینش عناصر در صفحات وب است که به طراحان وب کمک می‌کند تا عنصرهای صفحات وب را واکنش گرا و به طور دلخواه مدیریت کنند. به بیان ساده تر؛ با رشد تکنولوژی و تولید دستگاه های مختلف از قبیل موبایل، تبلت، لپ تاپ و...، طراحان سایت وظیفه خود دانستند که سایت هایی کاربر پسند طراحی کنند به طوری که داخل انواع دستگاه ها زیبایی خود را حفظ کند و اصطلاحا از هم نپاشد. به همین خاطر css grid به وجود آمد تا مشکلات صفحه آرایی در طراحی را از بین ببرد و طراحا به راحتی بتوانند سایت های ریسپانسیو و کاربر پسند ایجاد کنند. پروژه های این دوره: لندینگ سایت مایکروسافت (برای دیدن نسخه دموی پروژه ها، به ویدیوی معرفی مراجعه کنید) 20 تمرین پیش نیاز های این دوره: اشنایی با css و html
دوره آموزش جامع و رایگان css grid | همراه با تمرین و پروژه واقعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در کدیاد توسط حسین عنایتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع و رایگان css grid | همراه با تمرین و پروژه واقعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Jad Mosavi

من ی بک اند کارم ی فرانت اند کار جهت همکاری به آیدی JAD_Me توی تلگرام پیام بده

...ahmadrezaemami6661

سلام و عرض ادب خدمت شما جناب عنایتی عزیز. اول از همه خیلی از لطف و تواضع شما و زحمات بی دریغتون ممنونم. خواستم بپرسم بعد از یادگیری Html و Css از بین Css Grid و مبحث Flexbox دقیقاٌ اولویت یادگیری با کدوم یکی از ایناست؟ اول گریده یا فلکس باکس؟ از منظر ترتیب و اولویت عرض میکنم. کارهای مربوط به صفحه بندی رو با W3Css هم میشه انجام داد؟ پیشاپیش ممنون از راهنمایی و پاسختون. موفق و تندرست و شاد باشید.

...asiabbadi

سلام شما برای این دور نوشتین نیازی به پیش نیاز نیست!اما پروژه مایکروسافت با فلکس کد زدین!!!

...1234fard8

سلام. ممنون از آموزشهای خوبتون. خدا خیر و برکت به خودتون و خانوادتون بده.

...shahnajafiz

ممنون بابت دوره‌ی خوبتون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی