اطلاعات دوره
دوره آموزش html css با 20 ساعت پروژه طراحی سایت هاستینگ + پشتیبانی VIP
مسیر آموزشی

دوره آموزش html css با 20 ساعت پروژه طراحی سایت هاستینگ + پشتیبانی VIP

1,590,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 1,590,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:اشکان طغیانی2.9
  • زمان:18 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش HTML CSS اگر به طراحی سایت علاقه مند هستید، آموزش HTML CSS اولین مسیرپیش روی شما خواهد بود که برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس تحت وب باید طی کنید. در دوره آموزش HTML و CSS از مثال های کوچک و کاربردی استفاده شده است تا مطالب به صورت کامل برای شما عزیزان قابل فهم باشد. این دوره درواقع سطح پیشرفته تر و کامل تر برای دوره های مقدماتی HTML & CSS میباشد و در انتهای این دوره شما میتوانید فرانت اند هر وبسایتی را به صورت کامل طراحی کنید. برای متخصص شدن در طراحی سایت، اولین و مبتدی ترین گام، دقیقا آموزش html css میباشد آنچه در دوره آموزش HTML و CSS می‌آموزیم ما دراین دوره صفر تا صد آنچه که مربوط به طراحی فراند اند وبسایت است را به شما آموزش خواهیم داد. پس شما می‌توانید در پایان این دوره فرانت اند هر وبسایتی را طراحی کنید. این یک ادعا نبوده و در اینجا قصد معرفی کامل‌ترین دوره آموزش HTML و CSS را داریم. شما با شرکت در این دوره، تنها چیزی که نیاز دارید زمان خواهد بود. زمان بگذارید، ویدیو ببینید و طراح سایت شوید. مدت زمان دوره چرا اینقدر زیاد است؟ انسان های جالبی هستیم. همه ناراضی از اینکه چرا یک دوره جامع و کامل در هیچ زمینه ای وجود ندارد؟ چرا یک مدرس حاضر نمیشود دوره ای بلند مدت و به همراه یک پروژه واقعی تدریس کند؟ ولی وقتی یک مدرس این کار را هم انجام دهد میپرسیم که چرا اینقدر طولانی؟ آیا همین موارد را نمیتوان در 5 ساعت آموخت؟ قطعا نمیشود. مطالب گفته در این دوره را میتوان کامل ترین مطالب موجود در زمینه آموزش HTML و CSS دانست. در دوره های کوتاه مدت یا هیچ پروژه ای کار نمیشود و یا...
دوره دوره آموزش html css با 20 ساعت پروژه طراحی سایت هاستینگ + پشتیبانی VIP دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط اشکان طغیانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,590,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش html css با 20 ساعت پروژه طراحی سایت هاستینگ + پشتیبانی VIP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی