اطلاعات دوره
کد نویسی سریع html css با Emmet
مسیر آموزشی

کد نویسی سریع html css با Emmet

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

داخل هر کدام از IDE و ادیتور ها ابزاری به اسم Emmet وجود دارد که در برنامه نویسی و توسعه وب، کمک بسیار زیادی به شما می کند. در این دوره با مفهوم و کاربرد Emmet آشنا شده و آن را به طور کامل از صفر تا صد یاد خواهید گرفت. آموزش Html
دوره کد نویسی سریع html css با Emmet دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 0 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط محمدمهدی بهارلو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کد نویسی سریع html css با Emmet را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ali

ممنون برای دوره رایگان و خوب دوره جوریه که وقت ادمو برای توضیح اضافه نمیگیره

m.ebrahim6484

واقعا عالی هستید هر دوره ای که نگاه میکنی واسه بهتر کار کردن ی اموزش هایی لازم داره که اونا هم اموزش کامل و مجزا خودشون دارن واقعا ممنون

mohadeseakh

دوره خیلی عالی و خیلی مفید بود. دمتون گرم

Marouf code

به نکات خوبی اشاره کردین و خیلی خلاصه و مفید ، بابت این دوره از شما آقای بهارلو و مدیریت سبزلرن تشکر میکنم

sasanvz

سلام استاد خسته نباشید واقعا عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی