اطلاعات دوره
آموزش ساخت بازی با یونیتی بهمراه پروژه کامل بازی “شنگول” با +10 هزار نصب با مهدی فردی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی با یونیتی بهمراه پروژه کامل بازی “شنگول” با +10 هزار نصب با مهدی فردی

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:16 نظر2.8
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:مهدی فردی3.8
  • زمان:10 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این مجموعه آموزشی به صورت کاملا عملی و پروژه محور طریقه ساخت یک بازی کامل را از صفر تا خروجی گرفتن برای کامپیوتر و اندروید را فرا می گیرید. همچنین در این آموزش نحوه بارگذاری در بازار اندروید و کسب درآمد از طریق آن را نیز یاد خواهید گرفت .
دوره آموزش ساخت بازی با یونیتی بهمراه پروژه کامل بازی “شنگول” با +10 هزار نصب با مهدی فردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مهدی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی با یونیتی بهمراه پروژه کامل بازی “شنگول” با +10 هزار نصب با مهدی فردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

تینا

سلام در مورد تکنیک پیاده سازی هوش مصنوعی در بازی هم آموزش داده شده؟

MahdiFardi مدرس دوره

با سلام خیر

rzadrzadrzad

سلام ، وقت بخیر استاد ، استاد من دوره رو تموم کردم و یک بازی ساختم ولی دو جا با ارور برخورد کردم ک هر چقدر هم به ویدیو ها دقت میکنم و مو به مو جلو میرم بازم درس نمیشن میشه لطفا مشکلمو حل کنید راستش نامید شدم و چندین هفته در گیر این دو خطا هستم چون درس نمیشن نمیتونم منتشرش کنم ، ارور اولم = بگراند آسمان و زمین دارم ک با کالکتر برخورد میکنن و آسمان به درستی و بدون هیچ مشکلی کار میکنه ولی زمین یواش یواش بعد از اجرا بازی اسپرایت هاس همپوشانی میکنن و بعد چند دقیقه از بازی سه تا زمینم کاملا منطبق میشن همه کارایی ک برا آسمان انجام دادم برا زمین هم انجام دادم عین ویدیو ولی آسمان درست کار کرده ولی زمین نه هزار بار تغییر دادم و از اول درس کردم ولی فایده نداره از نسخه ۱۹یونیتی استفاده میکنم استاد لطفا کمکم کنید حلش کنم

MahdiFardi مدرس دوره

با سلام مرحله دی باگینگ یک مرحله مهم در برنامه نویسی هست ، باید کدها رو چک کنید تا اشکال پیدا بشه. ممکنه ایراد از لاجیک یا منطق بازی باشه. پس با صبر و دقت ایراد رو پیدا کنید و مطمئن باشین مشکل حل خواهد شد.

sanaiemorteza1983

سلام این دوره رو خریداری کردم توی سرفصل اول کلیپ سوم داره آموزش میده فایلهای صدا رو داخل فولدر پروزه کپی کنیم ولی اصلا فایلهای asset رو توی دوره نذاشتید که دانلود کنم. فایلهای صدا و …

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی