اطلاعات دوره
آموزش ساخت بازی با اسکرچ جونیور بهمراه ساخت 6 بازی جذاب – ترم دوم
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی با اسکرچ جونیور بهمراه ساخت 6 بازی جذاب – ترم دوم

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:هانیه کیان مهر3.9
  • زمان:2 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره مفاهیم و منطق برنامه نویسی از جمله پرچم، حرکات، حلقه، شرط ها و پینت و چگونگی استفاده از الگوریتم ها با ساده ترین بیان ممکن و متناسب با سن کودکان به همراه انیمیشن و بازی سازی و تنها با کدهای رنگارنگی که به صورت پازلی و بلوکی هستند، به فرزند شما آموزش داده خواهد شد.
دوره آموزش ساخت بازی با اسکرچ جونیور بهمراه ساخت 6 بازی جذاب – ترم دوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط هانیه کیان مهر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی با اسکرچ جونیور بهمراه ساخت 6 بازی جذاب – ترم دوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Fatemah.elyasi

سلام عزیزم من دوره اسکرچ ترم اول رو گذروندم ولی گواهی پایان دوره برام صادر نشده

علیرضا احمدی

سلام و عرض ادب. تیکت بزنید پیگیری میکنیم

mrs.mamizadeh

سلام وقت بخیر من پدر نهال شیرینی هستم ما دوره ترم اول و دوم اسکرچ رو برای نهال تهیه کردیم برای دوره اسکرچ پیشرفته یا به عبارتی سطح بالاتر از junior دوره ای هنوز ندارید گویا، اگر در برنامتون هست لطفا بفرمایید. با سپاس از شما

هانیه کیان مهر مدرس دوره

با سلام درود بر شما دوره اسکرچ با ساده ترین بیان ممکن، در حال برنامه ریزی و تهیه است و به زودی در سایت منتشر می شود خوشحالم که در این مسیر با ما همراه هستید با آرزوی موفقیت برای نهال عزیزم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی