اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل و طراحی سازه فولادی در CSI ETABS V19
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل و طراحی سازه فولادی در CSI ETABS V19

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Ahmad Traboulsi0
  • زمان:3 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش تحلیل و طراحی سازه فولادی در CSI ETABSV19 برای مهندسان عمرانی طراحی شده است که می‌خواهند مهارت‌های خود را در زمینه تحلیل و طراحی سازه‌های فولادی بهبود بخشند. این دوره علاوه بر آموزش نرم‌افزار ETABS، به درک کاملی از تحلیل و طراحی سازه نیز می‌پردازد. در این دوره، شما با موارد زیر آشنا خواهید شد: نحوه شروع پروژه مهندسی عمران نحوه تفکر مهندسی تعیین ابعاد عناصر سازه قبل از مدل‌سازی انواع عناصر سازه فولادی نحوه انتخاب بهترین مقطع از هر نوع عنصر سازه فولادی طراحی سازه فولادی آشیانه با استفاده از کد AISC آمریکا طراحی سازه فولادی آشیانه تحت بارهای جانبی و بارهای باد مقطع‌های مختلف استاندارد فولاد این دوره با ساخت یک سازه فولادی آشیانه به صورت عملی، مهارت‌های شما را در زمینه تحلیل و طراحی سازه‌های فولادی به چالش می‌کشد. همچنین این دوره به نحوی تهیه و تنظیم شده است که مناسب مبتدیان و متخصصان باشد.
دوره آموزش تحلیل و طراحی سازه فولادی در CSI ETABS V19 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Ahmad Traboulsi مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل و طراحی سازه فولادی در CSI ETABS V19 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی