اطلاعات دوره
پکیج جامع آموزش طراحی پست اینستاگرام با فتوشاپ - متوسط
مسیر آموزشی

پکیج جامع آموزش طراحی پست اینستاگرام با فتوشاپ - متوسط

200,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 200,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در پکیج جامع طراحی پست اینستاگرام قصد داریم در بیش از 15 ساعت بصورت کامل و پروژه محور به آموزش طراحی انواع پست های اینستاگرام (61 طرح) با فتوشاپ بپردازیم. به دوره جامع طراحی پست اینستاگرام با فتوشاپ خوش آمدید. زمانی که شما وارد یک پیج اینستاگرام می شوید اولین نکته ای که شما را جذب می کند ظاهر پیج (طراحی پست ها) می باشد. کاملا واضح است که اگر شما وارد یک پیج فروشگاهی شوید و پیج ظاهر مناسبی از نظر طراحی نداشته باشد، به سختی به آن اعتماد می کنید. طراحی زیبای پست های اینستاگرام علاوه بر جذب فالور به فروش بیشتر شما کمک می کند، این موضوع اجتناب ناپذیر است. پست های پیج اینستاگرام شما، ویترین کسب و کار شما هستند. در دوره ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ، یاد میگیریم که چگونه با استفاده از فتوشاپ پست های پیج اینستاگرام خودمان را طراحی کنیم. تفاوت این دوره این است که دوره کاملا عملی است. یعنی بعد از یاد گرفتن مواردی که قبل از طراحی پست اینستاگرام باید بدانید، بلافاصله شروع به طراحی می کنیم. برای اطمینان از فراگیری آموزش ساخت پست اینستاگرام، ما 61 طرح پست اینستاگرام را با هم از صفر تا صد طراحی می کنیم. لازم به ذکر است که تمام پست ها را از صفر تا 100 طراحی می کنیم و همه مراحل را با هم انجام می دهیم.
دوره پکیج جامع آموزش طراحی پست اینستاگرام با فتوشاپ - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حسام مهدیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 200,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج جامع آموزش طراحی پست اینستاگرام با فتوشاپ - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدیه اشرف گنجویی

با سلام آموزش بسیار مفید و کاربردی بود نکته قوت دوره پروژه محور بودنش هست با تشکر

آیین احمدی

موارد همه به سادگی و روان توضیح داده شده بود و برا من که مبتدی بودم خیلی مفید بود سپاس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی