اطلاعات دوره
آموزش طراحی وب با html و css
مسیر آموزشی

آموزش طراحی وب با html و css

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: رایگان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

آموزش طراحی وب با html و cssدر این دوره قرار بر این است تا دانشجویان طراحی یک صفحه وب را با استفاده از html و css  بیاموزند. این آموزش شامل پروژه های در طول دوره و پروژه پایانی میباشد که به فرایند یادگیری دانشجویان کمک میکند.لذا سعی بر این است تا در مدت زمان مقرر بهترین آموزش ارائه گردد. سرفصل های دوره :تاریخچه آشنایی اولیه با وبHtml و آموزش آنآموزش مقدماتی css همراه با htmlانجام پروژه در طی آموزش هاانجام یک پروژه پایانی
دوره آموزش طراحی وب با html و css دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط مهرداد کلاته عربی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی وب با html و css را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

mohammad rayegan

عالی بود دمتون گرم استاد برای ادامه کدوم دوره رو پیشنهاد میکنید؟

سپیده میهن زاده

با سلام و عرض ادب استاد عزیز ممنون بابت دوره فوق العاده عالی و مفید شما , و واقعا من ویدئو های آموزشی زیادی در مورد html , css دیده ام ولی آموزش شما حرف نداشت و نکاتی که همیشه برای من مشکل ساز بود خیلی دقیق و به روش ساده و آسانی توضیح دادید و حل شد سپاسگزارم

zankorohi2016

عالی مجکرم

haniyearab91

از کجا باید CSS پیشرفته رو ببینم چون من زدم CSS پیشرفته چیزی نیورد

reza eskandari

با سلام و عرض خسته نباشید. بعد این دوره اموزش پیشرفته Css رو یاد بگیریم یا Java script?

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی