اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی Html و Css
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی Html و Css

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر4
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علی وحدت منزه3.3
  • زمان:3 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Html و Css چیست ؟ Html Html در کنار Css هسته فن آوری ساخت صفحات وب هستند. Html زبان توصیف ساختار صفحات وب است. Html زبانی ‌است برای نشانه ‌گذاری فرا متن که برای تدوین قالب و طراحی صفحات وب به کار می ‌برند. دستور العمل‌ های این زبان برچسب Tag نام دارند که محتوای یک صفحه وب با آن‌ها نشانه ‌گذاری شده و بدین ‌ترتیب نحوه نمایش آن صفحه برای مرورگر های وب توصیف می‌شود. که تاکنون 5 نسخه از Html عرضه شده ‌است. هر یک از برچسب ‌های Html معنا و مفهوم خاصی دارند و تاثیر مشخصی بر محتوا می ‌گذارند. مثلا برچسب‌ هایی برای تغییر شکل ظاهری متن، نظیر ضخیم کردن و باریک کردن یک کلمه یا برقراری پیوند به صفحات دیگر در Html تعریف شده‌ اند. یک سند Html یک پرونده مبتنی بر متن است که معمولا با پسوند Html یا Htm نام ‌گذاری شده و محتویات آن از برچسب‌ های Html تشکیل می ‌شود. مرورگر های وب که قادر به درک و تفسیر برچسب‌ های Html هستند تک ‌تک آن‌ ها را از داخل سند Html خوانده و سپس محتوای آن صفحه را نمایان‌ سازی می ‌کنند. Html اساسا برای ساخت ‌مند کردن اطلاعات و جدایش اجزای منطقی یک نوشتار نظیر عناوین، تصاویر، فهرست ‌ها، بند ها و جداول به کار می‌ رود. از سوی دیگر Html را نباید به عنوان زبانی برای صفحه‌ آرایی یا نقاشی صفحات وب به کار برد. این وظیفه اکنون بر دوش فن آوری ‌های دیگری همچون Css است. گفتنی است Html شکلی از زبان دیگری به نام Sgml است و کنسرسیوم وب آن را به عنوان استانداردی برای نشانه ‌گذاری مستندات فرا متنی برای عرضه در وب تدوین کرده است. Css Css یک زبان برای ساخت شیوه ‌نامه است که از آن برای توصیف نما...
دوره آموزش مقدماتی Html و Css دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی وحدت منزه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی Html و Css را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی