اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی با Atmel Studio (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی با Atmel Studio (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از نیازهای اصلی دانشجویان و علاقه مندان به الکترونیک و رباتیک، ساخت دستگاه ها و تجهیزات مختلف کنترلی و برنامه پذیر مانند: تایمر، ساعت، دیتالاگر، کنترل لوازم از طریق اینترنت یا پیامک، کنترل سرووموتورها و… است که بدین منظور از میکروکنترلرها استفاده می کنند. میکروکنترلر AVR یک میکروی پر کاربرد و متداول است که برای برنامه نویسی آن می توان از کامپایلر رایگان و قدرتمند اتمل استودیو (Atmel Studio) استفاده کرد. ما در این آموزش قصد داریم تا نوشتن اولین برنامه با Atmel Studio در میکروکنترلر AVR را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش برنامه نویسی با Atmel Studio (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهنام زکی زاده قریه علی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی با Atmel Studio (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عفت

عالی بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی