اطلاعات دوره
آموزش زبان تخصصی مهندسی برق به همراه حل نمونه سوالات کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش زبان تخصصی مهندسی برق به همراه حل نمونه سوالات کنکور ارشد

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، تمام تلاش بر این است که در قالب شش درس که الهام گرفته از گرایش های کنترل، بیوالکتریک، مکاترونیک، الکترونیک، مخابرات و قدرت است، به بیان نکات و مفاهیم مورد نیاز درس زبان تخصصی مهندسی برق پرداخته شود و با شرح نکات و تکنیک های تقویت زبان، به دانشجو یک نقشه راه مناسب داده شود تا بتواند پس از مشاهده این آموزش، نقاط ضعف خود در زمینه زبان تخصصی را برطرف کند.
دوره آموزش زبان تخصصی مهندسی برق به همراه حل نمونه سوالات کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان تخصصی مهندسی برق به همراه حل نمونه سوالات کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رضا

من تقزیبا همه ی دروسی که مربوط به رشته ی برق در سایت داشتید رو تهیه کردم و بهترین بودند.

رضا

مدرس واقعا صادقانه تدریس میکنه و چیزی که بلده رو کاملا در اختیار میذاره. فن بیان خوب و مطالب واقعا کاربردی... واقعا امیدوارم هر جا که هستین موفق باشین استاد عزیز

لطف اله

فن بیان مدرس و حل تست و نمونه سوال توی این آموزش واقعا عالی بود.

محمد رحیمی

کیفیت تدریس و نحوه حل مثال ها بسیار ضعیف می باشد.

ابوالفضل

یک نکته مثبت این آموزش لحجه مدرس هستش که بسیار عالی هست و کاملا تفکیک شده با لحجه فارسی و مدرس در طول دوره میگن که من صرفا زبان تخصصی تدریس نمیکنم، من به شما طریق خواندن هر کتاب تخصصی در این حوزه رو آموزش میدم. در حقیقت ایشون ماهی گیری یاد میدن. بسیار لذت بردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی