اطلاعات دوره
آموزش مکانیک سیالات 1
مسیر آموزشی

آموزش مکانیک سیالات 1

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:21 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید مهران احمدی4.5
  • زمان:5 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه مسائل مربوط به حوزه مکانیک سیالات، درک و دریافت مفاهیم آن در رشته های مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی و سایر گرایش های مهندسی حائز اهمیت بسیار است، از این جهت که هر کدام به نسبت موارد کاربرد و نیاز، از مطالعات در حوزه مکانیک سیالات بهره می برند. این نیاز می تواند به مسائل تحلیلی و طراحی خلاصه شود و یا به منظور بسط دادن این شاخه از علم، فراتر رفته و دستاوردهای نوینی را در این زمینه حاصل سازد. در این آموزش در ابتدای هر درس مقدمه و تعاریفی از روند کلی درس و آنچه که نیاز است تا مخاطبین گرامی با آن ها آشنا شوند، ارائه می گردد. سپس آموزش بخش های مختلف در حوزه مکانیک سیالات را آغاز می کنیم و پس از بیان چگونگی مساله و تشریح آن، به حل مثال های مرتبط می پردازیم.
دوره آموزش مکانیک سیالات 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید مهران احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکانیک سیالات 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سینا

جهت مقایسه با دروس دانشگاهی گرفتم منابه و سرفصل ها یکم مختلف بود ولی در کل خیلی خوب بود.

وحید

سطح آموزش و مطالب واقعا قابل قبول بود. من خیلی استفاده کردم.

فرناز

آموزش رو مشاهده کردم برای تست در آزمونم کمک کننده بود.

مجتبی

سلام. آموزش خوبی بود ولی حل سوال نمونه خیلی کم همین آموزش خوب رو ناقص می کرد که این باعث میشه کیفیت کار خیلی کم بشه. امیدوارم در سری های بعدی حداقل چند حل سوال برای هر موضوع اضافه بشه.

بابک

کامل و ریشه ای درس میده که نکته خیلی خوبیه اما لحن بیانش طوریه که تمرکز رو از شنونده میگیره

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی