اطلاعات دوره
دوره مسترکدر پایتون 45 ساعت آموزش پایتون در جامع ترین دوره ی فارسی
مسیر آموزشی

دوره مسترکدر پایتون 45 ساعت آموزش پایتون در جامع ترین دوره ی فارسی

490,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 490,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:272 نظر4
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:محمد تقی زاده3.9
  • زمان:44 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به اینکه زبان پایتون یکی از جذاب ترین و پرمخاطب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان محسوب می‌شود، ما تصمیم گرفتیم یک دوره آموزش پایتون رایگان برای شما طراحی کنیم. این دوره شامل تمامی مباحث پایتون است که به زبان ساده و با استفاده از پروژه های عملی آموزش داده میشود. با اتمام این دوره، شما قادر خواهید بود در حوزه های مختلف برنامه نویسی مانند برنامه […]
دوره دوره مسترکدر پایتون 45 ساعت آموزش پایتون در جامع ترین دوره ی فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 44 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محمد تقی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 490,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره مسترکدر پایتون 45 ساعت آموزش پایتون در جامع ترین دوره ی فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

arshiakhosravipour1390

سلام استاد عالی بود فقط داکیومنت ها و فایل های پروژه ها را از کجا دانلود کنم

sjdsarviamarghan

عالی

sahar_hasan_zade

سلام استاد، خواستم از این جا ازتون تشکر کنم که این آموزش هارو رایگان واسمون قرار میدید، به جرعت میتونم بگم که بهترین دوره پایتونی بود که دیدم، آموزش های شما در مورد بازار کار برنامه نویسی رو هم نگاه کردم که واسم فرستادید، خواستم ازتون تشکر و قدردانی کنم، چون همین امروز در مصاحبه یک شرکت قبول شدم و قراره که از این هفته کارم رو شروع کنم (بعنوان برنامه نویس جونیور پایتون)، همه این هارو مدیون شما و دلسوزی هاتون هستم.

احسان دانشور

سلام ببخشید من تو ویدئو ۴ هستم اما بخش ترمینالم هیچی نمیاره اون پایین تو ویس کد چیکار کنم لطفا جواب رو برام ایمیل کنید

محمد تقی زاده مدرس دوره

احتمالا آموزش رو با دقت مشاهده نکردید و یک اشتباه کوچکی در سینتکس کد دارید یا اینکه روی حالت درستی از ترمینال به درستی کدتون رو run نمیکنید. در تلگرام بهم پیام بدید و کدتون رو بفرستید. Telegram: @Tqzdh

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی