اطلاعات دوره
دوره مسترکدر پایتون 45 ساعت آموزش پایتون در جامع ترین دوره ی فارسی با دکتر بابک نوری مقدم
مسیر آموزشی

دوره مسترکدر پایتون 45 ساعت آموزش پایتون در جامع ترین دوره ی فارسی با دکتر بابک نوری مقدم

490,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 490,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

(آپدیت مرداد ماه 1402) در دوره آموزش پایتون به صورت کامل و بدون نیاز به هیچ پیش نیازی تمامی مباحث پایتون به زبان ساده و در قالب پروژه عملی آموزش داده شده است. این دوره به قطع کامل ترین آموزش python به زبان فارسی میباشد که به شما پایتون را به صورت عملی آموزش می‌دهد و با هر جلسه، ویدیوی کامل کدنویسی و یک دفترچه کد مرتبط همراه است! بنابراین شما می‌توانید به هر روشی که برای شما مناسب است یاد بگیرید!
دوره دوره مسترکدر پایتون 45 ساعت آموزش پایتون در جامع ترین دوره ی فارسی با دکتر بابک نوری مقدم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 44 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط دکتر بابک نوری مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 490,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره مسترکدر پایتون 45 ساعت آموزش پایتون در جامع ترین دوره ی فارسی با دکتر بابک نوری مقدم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مرتضی

سلام و خدا قوت؛ با توجه به این‌که این دوره عملی و پروژه محوره به دانشجویان و کسایی که میخوان حرفه‌ای و حساب شده یاد بگیرن تا کار آکادمیک انجام بدن یا وارد بازار کار بشن خیلی خیلی کمک می‌کنه. واقعا ممنون

بابک نوری مقدم مدرس دوره

با درود خدمت شما دوست و همراه عزیز انشاالله که مطالب دوره و پشتیبانی ما بتونه شما رو در مسیر پیشرفت و رسیدن به اهدافتون کمک کنه هرجا در دوره سوالی داشتین حتما در پایین همون ویدیو مطرح بفرمایین در اسرع وقت پاسخگو خواهم بود. با تشکر از اینکه همراه ما هستین

khashayar8899

درود و وقت بخیر با آروزی سلامتی استاد واقعا خدا خیرتون بده کیفیت دوره هاتون عالیه من لاراول رو خریداری کردم ولی پایتون هم در آینده خریداری میکنم چون میدونم معرکست. بی زحمت دوره های بیشتری هم قرار بدید.

بابک نوری مقدم مدرس دوره

درود خدمت شما دوست عزیز، ممنون از لطف و محبتتون، خوشحال هستم که مطالبمون تونسته نظر مثبت شما رو جلب کنه و براتون مفید باشه بی صبرانه منتظر شما در این دوره نیز هستیم. با تشکر از اینکه همراه ما هستین

yosef0080

سلام استاد امیدوارم که حالتون خوب باشه. من تازه دوره رو شروع کردم. تا همینجا که پیش رفتم واقعا زبان پایتون رو دارم یاد میگیرم و درک میکنم. آموزش های شما خیلی خوبن؛ هم لاراول و هم این دوره. البته لاراول رو یکی از اطرافیان دیده و من خریداری نکردم. انشاالله که تا پایان دوره بتونم همراه شما پیش بیام و این تخصص رو یاد بگیرم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی